Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
Wyjątkowa pielęgnacja dla Naszych ust!
Nowa seria do pielęgnacji twarzy Optimals
Poznaj nasze naturalne produkty
Kupuj kosmetyki bez marży!
Kosmetyki w zgodzie z naturą
Zapachy, które pokochasz!

Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Czy bycie Konsultantką/Konsultantem coś kosztuje?

Bycie Konsultantem jest absolutnie bezpłatne. Jedyną opłatą jest wpisowe: 4,90 zł - kwota ta zostanie doliczona do wartości pierwszego zamówienia, jakiego dokonasz. Oprócz tego w Oriflame NIE MA żadnych ukrytych opłat!

2. Czy muszę mieć 18 lat, by zostać Konsultantką/tem?

Nie, by móc zarabiać pieniądze w Oriflame, musisz mieć ukończone 16 lat. Jednakże w takiej sytuacji potrzebna będzie zgoda jednego z Twoich rodziców lub opiekuna prawnego.

3. Ile mogę zarobić w Oriflame?

Tyle, ile chcesz! Tak naprawdę to tylko od Ciebie zależy. Twój „pewnik” po przystąpieniu do klubu to 30% od sprzedaży zamówionych kosmetyków, no i oczywiście wszelkie bonusy i rabaty od firmy. Nie mogę wskazać Ci konkretnej sumy. Kwoty te mogą wahać się od kilkudziesięciu złotych do kilku tysięcy, tak więc nie trać czasu !

4. Jak mogę składać zamówienia i gdzie odbiorę paczkę?

Zamówienia można składać:

po zalogowaniu się w strefie klubowej na stronie www.oriflame.pl używając swojego indywidualnego numeru konsultanta i hasła;

- telefonicznie, dzwoniąc na infolinię – nr tel: 022 458 03 00;

- sms’owo: nr tel: + 48 508 122 580 - podając kody produktów i nr konsultanta.

    • Kurier – na Twój adres domowy
      Możesz otrzymać przesyłkę prosto do swojego domu. Zamówienie będzie dostarczone w ciągu 2-3 dni roboczych.
    • Odbiór w Paczkomacie
      Powiadomienie o dostarczeniu zamówienia do Paczkomatu otrzymasz na swój adres email oraz smsem. Zamówienie będzie dostarczone w ciągu 2-3 dni.
    • Odbiór w Oddziale
      Jeżeli złożysz zamówienie w kasie Oddziału Oriflame (Poznań, Katowice), wystarczy, że poczekasz 15 min, a Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru.
    • Odbiór w Biurze Regionalnym
      Możesz odebrać swoje zamówienie w Biurze Regionalnym, które dostarczane jest zgodnie z harmonogramem dostaw.

5. Jaki jest koszt wysłania paczki i jak mogę zapłacić za zamówienie?

Jak zostać konsultantką

    • 14-dniowy Termin Płatności : żebyś mogła/mógł mieć zawsze możliwość przedłużonego terminu płatności za paczki (2 tygodnie czasu na opłacenie faktury), należy przesłać na mój adres wypełniony Wniosek Przystąpienia do Klubu Oriflame oraz ksero dowodu osobistego.
    • Za Pobraniem – płatność gotówką przy odbiorze: zchwilą, gdy zarejestrujesz się, jako Konsultant/Konsultantka, możesz od razu składać zamówienia, płacąc za paczkę przy odbiorze. Niepotrzebne są żadne dodatkowe formalności.

6. Czy mogę zwrócić produkt, z którego klient nie jest zadowolony?

Tak, jest to tzw. Unikalna Gwarancja Satysfakcji. Jeśli jakiś kosmetyk nie spełnia oczekiwań klientki, uczulił bądź nie spodobał się kolor np pomadki, w ciągu miesiąca od daty zakupu możesz bez żadnych konsekwencji zwrócić produkt, nawet jeśli był już zużyty ( nie więcej niż 30% zawartości).

7. Czy mogę w każdej chwili zrezygnować z bycia Konsultantką/Konsultantem Oriflame? Czy to coś  kosztuje?

W każdej chwili możesz przestać być Konsultantem. To absolutnie NIC nie kosztuje. Jeżeli przez dwa okresy katalogowe od momentu rejestracji w Klubie nic nie zamówisz, firma automatycznie usunie Cię z Bazy Konsultantów. Jeśli w ciągu dwóch tych dwóch okresów katalogowych złożysz choćby jedno zamówienie, a następnie zrezygnujesz całkowicie ze składania zamówień, pozostaniesz w Bazie Konsultantów przez okrągły rok. Po roku zostaniesz automatycznie usunięty z Bazy Konsultantów Oriflame.

8. Jeśli zostanę Konsultantką/Konsultantem muszę co katalog zamawiać kosmetyki za jakąś określoną kwotę? Czy, jeśli nic nie zamówię będąc członkiem Klubu Oriflame, to czeka mnie jakaś kara pieniężna?

Absolutnie NIE! Tylko Ty decydujesz, ile i kiedy zamawiasz! Nie masz obowiązku robienia zamówień!

 

 

 

Jeżeli masz jakieś inne pytania, zapraszam! Napisz lub zadzwoń! 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

+48 513 059 370

 

 

 

Dodatkowe informacje